Acest website foloseşte cookie-uri pentru managementul autentificării, navigării, şi eventuale alte funcţii.  Utilizând aces website, sunteţi de acord sa plasăm aceste tipuri de cookie-uri in device-ul dvs. Dând click pe OK, acceptaţi cookie-uri.

Tipărire

Economia Comerţului, Turismului şi Serviciilor

Admitere

Începând cu 3 Iunie anul curent, înscrierile au loc de Luni până Vineri, între orele 09:00 - 17:00, iar începând din luna Iulie și Sâmbătă între orele 10:00 - 14:00, la Secretariatul General al Universităţii, Calea Călăraşilor nr. 169, sectorul 3, Bucureşti, sau completând FORMULARUL ONLINE DE ÎNSCRIERE la adresa web admitere.hyperion.ro 

Înscrierea online este validă numai cu atașarea dovezii achitării taxei de inscriere în valoare de 170 lei (fotocopie sau scan chitanță, OP), în contul Universității Hyperion, IBAN: RO48 RNCB 0074 0292 1590 0001, BCR sector 3.

Telefoane: 021-327.44.64, 021-327.44.65, 021-321.46.67. Fax: 021-321.62.96
E-mail: rectorat @ hyperion . ro

Acte necesare inscrierii
Acte necesare pentru admitere

Dosarul de înscriere la Universitatea Hyperion trebuie să cuprindă:

  • Diploma de bacalaureat (în original + copie xerox) sau adeverinţă eliberată de liceu (în original, pentru candidaţii care au promovat examenul de bacalaureat în sesiunile din 2020 în care se menţionează media generală, mediile obţinute în anii de studii, termenul de valabilitate şi faptul că nu a fost eliberată diploma de bacalaureat);
  • Certificat de naştere, în original + copie xerox;
  • Certificat de căsătorie, în original + copie xerox (pentru candidatele căsătorite);
  • CI/BI, în original + copie xerox;
  • Adeverinţă medicală eliberată în ultimele 12 luni, în original;
  • 3 fotografii color tip buletin;
  • Chitanţa de achitare a taxei de înscriere (170 lei toate specializările, excepție făcând taxa pentru studii de licență Psihologie care este de 200 Lei), eliberată de casierie, parter, corp B;
  • Cerere tip de înscriere.

*Aceste documente se vor prezenta la înscriere într-un dosar plic.

Taxa de inscriere
  • 170 LEI
Facilitati
  • Taxe de studii moderate, platibile in patru rate
  • Reduceri de taxa incepand cu anul II de studiu ( pentru studentii cu medii peste 9,50)
  • Diplome de absolvire a Departamentului de Pregatire a Personalului Didactic
Dotari Sali de curs, seminar, laboratoare, centre de cercetare, sali de sport, sali de lectura, bufet, sala de conferinta etc.
Planul de invatamant Facultatea are un plan de invatamant adaptat la cerintele interne si internationale, el asigurand un inalt nivel de pregatire teoretica si practica absolventilor nostri. Acest plan poate fi comparat cu planuri similare din tari precum Germania, Franta, SUA, Japonia etc.
Domenii de calificare -¢ Prelucrarea si analiza preliminara a informatiilor din domeniul comertului, turismului si serviciilor in scopul fundamentarii deciziilor de catre manageri; -¢ Cunoasterea particularitatilor activitatilor din domeniul serviciilor; -¢ Capacitatea de a utiliza eficient metodele si tehnicile de executie specifice domeniului comertului, turismului si serviciilor; -¢ Participarea la fundamentarea de studii de prefezabilitate si fezabilitate a investitiilor pentru afaceri in domeniul comertului, turismului si serviciilor precum si a planurilor, programelor si procedurilor de indeplinirea acestora in conditii de eficienta; -¢ Capacitatea de a intelege, interpreta si valorifica prin propuneri concrete tendintele conjuncturale din domeniul comertului, turismului si serviciilor; -¢ Capacitatea de a comunica in mod demonstrat rezultatele propriilor evaluari legate de domeniul comertului, turismului si serviciilor; -¢ Capacitatea de intelegere si sustinere argumentata a intereselor activitatii pe care o reprezinta in relatiile cu oameni de afaceri, clienti si alte categorii de factori implicati direct sau indirect in afaceri; -¢ Participarea la organizarea activitatii legate de participarea la targuri si expozitii in domeniul comertului, turismului si serviciilor; -¢ Abilitati de relationare cu clientul in calitate de agent turism: interfata cu clientul (ofera informatii, alcatuieste documentatie primara, asistenta turistica, utilizare PC); -¢ Executarea activitatilor legate de gestiunea hoteliera: (alcatuieste documentatie primara, contact clienti, utilizare PC); -¢ Executarea de activitati specifice in calitate de agent de comert: (alcatuieste documentatie primara, sef raion/etaj, coordonare activitate depozit, economist executant in compartimentele aprovizionare/desfacere din intreprinderi necomerciale, utilizare PC); -¢ Urmarirea, monitorizarea si gestionarea portofoliului de produse in calitate de responsabil grupa de produse in mari unitati comerciale.
Burse si stagii Se ofera burse de studii pentru cei care finalizeaza anul I sau II de studii cu media cel putin 9,50.

Noutăți - Biroul de Presă al Universității Hyperion

Structură an

Multimedia

Biroul diplome

Program:
Marţi 14 - 17
Miercuri 11 - 14
Joi 11 - 14
Vineri 11 - 14

Detalii ...

Contact

UNIVERSITATEA HYPERION
Calea Călăraşilor 169, Sector 3
Bucureşti
+4 021-327.44.64,
+4 021-327.44.65 ...

Detalii ...